جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از اعضای شورای مرکز و پایگاه امام خمینی(ره) برگزار گردید.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفتند:امام راحل همواره این دغدغه را داشتند که بعد از جنگ باید روشنگری کرد، زیرا عده ای هستند که با فلسفه شهادت و مبارزه با استکبار آگاه نیستند. ایشان با اشاره به پیش بینی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه " زمان زیادی باید بگذرد تا جایگاه شهدا و کاری که انجام دادند را درک کنیم " گفت : امروز بعد از گذشت سالها شاهد حوادث مهم و سرنوشت ساز برای تاریخ اسلام هستیم که همه آنها از آثار و پیامدهای دوران دفاع مقدس و خون شهدا هستند.

 

سرهنگ خزایی در ادامه سخنانش نقش و جایگاه بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، پرورش نیروهای ارزشی و مومن به انقلاب، ارزش آفرینی در محیط ادارات، جذب و آموزش، حفظ و انسجام بسیجیان، بهره گیری از فضای علمی، تلاش در جهت ایجاد کرسی آزاد اندیشی را بسیار مهم و تلاش در حفظ اصول اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی تاکید نمودند .

در پایان این جلسه از زحمات برادر پاک نیت در دوران تصدی مسئولیت پایگاه امام خمینی(ره) و مرکز علمی کاربردی تقدیر و تشکر بعمل آمد و برادر بسیجی دکتر محمدرضا گروسی بعنوان فرمانده جدید پایگاه مذکور منصوب و مشغول بکار شدند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,